After Clouds

Desi suntem in luna August,  vremea din zilele trecute a fost una mai rece.
Pentru mine, vremea este una perfecta: perfecta atat pe timp de zi, cat si seara cand te poti inveli in ceva care sa iti incalzeasca corpul.
Iubesc zilele racoroase de vara!

Am ajuns sa cred ca pe timp de vara imi este mai dificil sa imi creez tinute diferite sau “speciale” daca le pot numi asa, deoarece caldura de afara ma impiedica! Stiu, stiu ca as putea rabda, si de cele mai multe ori o fac, insa atunci cand o zi racoroasa isi face simtita prezenta, imi place sa ma lipesc de piese mai casual si relaxed.
Daca imi permite si timpul tinuta va fi una mai elaborata, bineinteles, insa de multe ori sunt pusa pe fuga!

Azi am ales o tinuta BLACK, asta am simtit asta am facut. Dar, am integrat cateva lucuri pentru a o diferentia de cele miliarde de tinute all black. 20160818_135156(0)

Am inclus Animal Print, un trend pe care il vom revedea din toamna destul de des, dupa parerea mea, si o geanta rosie pentru a-mi pata tinuta cu un splash de culoare.

Mai jos puteti gasi poze cu tinuta aleasa de mine.

Voi cum va imbracati in zilele racoroase de vara? Astept parerile voastre!

Pana data viitoare,

Love, A!20160818_135132

 

20160818_135147

20160818_13515020160818_13513920160818_14011420160818_140141

 

Leave a Reply

